Ruta Albanyà – Lliurona – Albanyà

• Tipus: Excursió d’alta muntanya
  • Recomanada: Per adults o nens acostumats a fer desnivell
Powered by Wikiloc

Ruta de pocs km però amb força desnivell que requereix un cert esforç.

Comencem la ruta al Bassegoda Park, seguirem direcció a Albanyà i just abans d’arribar al pont girem a la dreta per un corriol en el que haurem de seguir les marques de color groc i que ja no deixarem fins més endavant.  Aquest corriol  te una pujada constant fins al coll de les Arcades passant per davant de la casa de la Parada.  La part  abans d’arribar al coll és molt pedragosa ja que  travessarem el single d’en Parada. Un cop al coll de les Arcades el camí ja es torna més pla fins al coll de la Creu. Un cop arribem a la creu de Lliurona farem una petita volta fins a tornar a trobar el coll de les Arcades on ja farem el camí de tornada pel mateix camí que la pujada.

Sobretot en aquest última part fins arribar a la creu de Lliurona és molt probable observar daines en grans grups que ens faran el camí molt més interessant.

2016-10-28T20:39:55+00:00agost 18th, 2016|Categories: Alt Empordà, Rutes|0 Comentaris

Deixeu un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

This Is A Custom Widget

This Sliding Bar can be switched on or off in theme options, and can take any widget you throw at it or even fill it with your custom HTML Code. Its perfect for grabbing the attention of your viewers. Choose between 1, 2, 3 or 4 columns, set the background color, widget divider color, activate transparency, a top border or fully disable it on desktop and mobile.